Mercedesmagasinet lever opp til ambisjonene fra 1886: ’’Das Beste oder Nichts’’. Her presenteres det siste av nye modeller, teknikk og innovasjoner kombinert med interessante livsstil- og reisereportasjer fra inn- og utland.
Magasinet er en viktig markedskanal for Mercedes- Benz. Undersøkelser sier at kundene setter stor pris på magasinet og at mange leser det svært nøye. I tillegg har det lang levetid. Dette gjør Mercedesmagasinet til en effektiv kommunikasjonskanal.
Vi er selektive med hensyn til hvilke annonsører som er med i magasinet. Dette gir deg som annonsør en trygghet for at ditt produkt og budskap fremstår best mulig i en eksklusiv atmosfære.
Magasinet distribueres direkte til over 25.000 kunder som har kjøpt bil fra Mercedes-Benz de siste 5 år. Dette inkluderer en stor andel bedriftsledere og medarbeidere i beslutningsposisjoner.
Med reportasjer om nylanseringer, produktnyheter, reisemål og personligheter inviteres leserne inn i Mercedes-Benz sitt unike univers av lidenskap, tradisjon, håndverk og utrolige historier.
Utgivelser: 2 ganger pr år.
Levetid: 6 mnd.
Mottakere: 25.000